Thursday, May 10, 2012

Bye-bye Monster


Antara perkara menarik yg buat aku suka pada Monster ialah luminousnya yang lagend serta harganya yang friendly pembeli. Dengan casing yang tough seperti shroud tuna nipis dan bentuk bezel seolah-olah bunga,memanglah menjadi pujaan aku sikit masa lalu. Sampai satu ketika aku memiliki 3 jam monster... Jam istimewa ini turut aku padankan dengan tali watchadoo memang nampak unik tak seperti monster kebanyakkan....Kini semuanya tinggal memori indah. Jam monster terakhir yang aku miliki ini juga akhirnya berpindah tangan.pada penghujung bulan lepas Alasannya tetap sama iaitu kurang perhatian. Walaupun tujuan aku menulis blog ini bukanlah untuk menjual jam tapi kadang-kadang ada juga sahabat-sabahat di luar sana yang pandai bermain kata-kata manis memujuk lalu menyunting jam-jam aku yang tak seberapa ni. Barangkali jam ni pun agaknya sedang bermain air laut di Lumut... bye-bye sayang

8 comments:

  1. Puitis sungguh kata-kata itu :) apapun, untuk aku, aku bersetuju dengan kata-kata ko di atas...kurang perhatian...sewajarnya kalau ada yg lebih menghargai mereka, melepaskannya ke rumah yg baru, yanginsyaALLAH mereka akan lebih menghargai, adalah lebih baik...itu akulah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wali...dah adat main jam... sekejap suka, selalu lupa hehe... aku folo jejak ko bro... idola aku bab harga dan menghargai :)

      Delete
    2. Dah ada pujaan baru kut...seiko choro :)

      Delete
    3. Matsal.... byk sangat jam pujaan sampai terpaksa melepaskan huhu :(

      Delete
  2. ha bro what's next ? kalo lama tak pergi baru tak datang kan... itu lah virus hanging out with WIS.. hehehe.. bro dptkan seiko sarb017 or sarb013 tu, sure you tak akan juai .. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adr... nothing on the horizon yet... Cool sgt ke 017/013 tu? Aku akan study more... See what happen :)

      Delete
    2. mmg terbaik laa seiko alpinist...

      Delete
    3. matsal.... alpinist mmg best... sejuk mcm di pergunungan alps bila memakainya :)

      Delete