Friday, June 8, 2012

skx399 dah selamat ....

 Nama aja cuti sekolah. Patutnya penuh dengan kerehatan tapi sebaliknya yang berlaku. Padat betul aktiviti harian sehingga nak mengumpul bahan sesuai untuk blog pun jadi satu bebanan besar bagi aku...
 Mujur juga ada beberapa keping gambar Seiko skx399 lama yang masih aku simpan. Mujur belum ter deleted lagi.  
 Seiko skx399 yang menariknya adalah antara jam Seiko Divers siri skx yang agak jarang diperkatakan serta diketahui umum...
Yang kurang menariknya ialah aku dah jual jam ni. Makanya sekarang ni hanya skx bullet saja pengubat rindu kalau teringin nak bermain-main dengan divers skx. Sepertimana yang banyak diperkatakan di dada-dada blog dan diketahui umum... model Seiko divers terkini telahpun dijana dengan enjin baru...pada aku divers skx 7s tetap unik sebab skx 7s lah mula berputik cinta pertama di alam maya Seiko... no hack, no wind, tak jadi halangan.... janji nampak rock di tangan sudah :)

4 comments:

  1. Mengimbau nampak ? Hehe. Apapun ia tetap kekal legend bro, dan bullet ko mmg terbaik bro. Dgn kemasukan enjin baru, skx bakal jadi buruan sikit masa lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah wali.. nk direview jam baru selalu pun bukannya banyak jam yg ada...so dpt mengimbau kenangan yg tak seberapa aja pun jadilah :)

      Delete
  2. sah kul...tali kulit ni mmg menarik laa... ada stok ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Matsal...sorry baru prasan mesej. Tali kulit ni 2 set yang aku ada da selamat kat tangan orang

      Delete