Friday, October 21, 2011

Selamat tinggal cinta Part 2

Kali pertama memandang hati terpaut lantas ku hulur salam. Lamaran ku titip lalu disambut penuh mesra. Jarang sekali dapat bermesra dengan spesis terancam ni. Ah, mengarutlah! Apa benda yang aku cakap ni. Aku bukan pandai sangat nak tekan ayat-ayat power. Baiklah mari kita teruskan....
Kejadian berlaku beberapa bulan lepas. Sebab tu lah gambarnya hitam putih sebab dah jadi bahan sejarah. Model Seiko UFO dengan berkekuatan Seiko 5 Sports Speedtimer siap dengan tali president original ni memanglah boleh mencairkan hati yang memandangnya....
Sayang semuanya tinggal kenangan dan menjadi sejarah bagi aku kerana jam ni antara jam paling sekejap bertahan di tangan (kurang dari 4 hari). Tak tahulah kenapa, semuanya ok tapi aku aja yang tak ok. Bak kata remaja sekarang "no chemistry no love"
Namun sempat juga aku ambil beberapa gambar sebagai kenangan yang kita pernah bersama suatu ketika dulu. Akhir kata terimalah sebuah lagu dari kumpulan UFO (sempena nama timangan jam ini)..... :)

6 comments:

  1. mmg bersejarah betul kisah kali ni... hehe

    ReplyDelete
  2. Apa yg tak ok? Kan ke best gila UFO ni?

    ReplyDelete
  3. ermm...susah nak cakaplah bro PM, jodoh tak panjang :(

    ReplyDelete
  4. band UFO lg best dari seiko UFO.hehe

    ReplyDelete
  5. Amar...dua dua best laa bro (jaga hati laatu) hehe

    ReplyDelete