Sunday, October 16, 2011

Bersawang.....

Lama betul aku tak masuk entry terbaru dalam blog. Idea asal nak selang-seli cerita jam dengan minat aku terhadap muzik nampak macam semakin sukar nak direalisasikan. Setakat ni aku baru buat dua entry pasal guitar strat dan pickup seymour duncan tempohari. Lihat ajalah dalam gambar di atas nampak sangat da lama aku tak tengok barang-barang ni. Berhabuk dan bersawang. Mungkin aku akan review bila sampai masanya nanti. Selalunya masa mcm sekarang ni aku da mula main muzik tapi tak tau apa sebab nampak macam slow laa pulak



4 comments:

  1. peter frampton masa humble pie dulu tenggelam dgn steve marriot....tapi frampton lebih berjaya dari marriot bila solo act....

    ReplyDelete
  2. kadang-kadang idea bila solo lagi fresh sbb tak ada ikatan...

    ReplyDelete