Saturday, February 18, 2012

Zulu Zul

14 Feb lepas aku terima tali jam dari jammasa.blogspot. Susah juga nak dimengertikan kenapa aku beli tali zulu. Tapi tak mengapalah itu cerita lain. Dalam pembelian kali ini ada dua perkara yang menarik minat aku untuk dikongsikan bersama. Pertama, bil pembelian berserta akad yang aku terima berserta barang memang aku anggap suatu yang positif dan terpancar keikhlasan dan kejujuran (mungkin ada seller di luar sana dah lama pakai kaedah ini tapi ini 1st time aku dapat)...Tahniah. Keduanya, mana korang nak dapat jenama tali jam yang ada nama penjualnya kat situ... Zulu - Zul. Aku bagi 5 bintang :)

3 comments:

  1. Rasanya aku pun dah beberapa kali beli dari Cikgu Zul...memang tak mengecewakan :)

    ReplyDelete
  2. Sah kul & Wali..terima kasih, dapat promo percuma ni.

    ReplyDelete
  3. Wali dan cikgu Zul... benda baik apa salahnya kalau dikongsi bersama. Lagipun bukannya ada banyak jam nak direview. Dapat review tali jam pun syukur alhamdulillah ... :)

    ReplyDelete