Thursday, August 18, 2011

Divers lagi....


Aku jarang buat post tentang jam yang baru aku dapat tapi kali ini ada pengecualian sikit. Sebabnya aku malas nk bongkar jam yang ada untuk ambil gambar. Kebetulan pula sekarang ni bila petang aja hujan di tempat aku, bertambahlah malasnya aku nak buat sesi foto kat luar.

Balik dari kerja aku nampak ada bungkusan yang memang aku tunggu-tunggu dari minggu lepas. Saja aja aku buat tak tau. Pada hal hati tak sabar-sabar nak tengok isi kandungannya.

Aku sedia maklum kalian memang pro dan masak benar dengan model Seiko. Jam ni macam Seiko Bond tapi ada sedikit kelainannya. Jam ni sampai dengan tali getah tapi aku macam da sakit mata pulak dengan strap Z22 yang nampak macam besar tu. InsyaAllah dalam seminggu lagi aku akan buat post lagi tentang jam ni yang sudah lengkap bertali.

Kalau pandai teka lah model apa hehe ;)

7 comments:

  1. Wah, skx173 ke bro? Hensem dialnya...aku lebih suka dial sebegini berbanding saudaranya, skx007...mancur...(macho) :)

    ReplyDelete
  2. wali: jwpn kurang tepat bro...berusahalah :)

    ReplyDelete
  3. Hehehe...jam apa lah ni...tapi dial terbaik..classic!

    ReplyDelete
  4. Wali...Tunggu jawapannya. Bagi peluang kpd rakan2 yg sudi meneka dulu :)

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Aku teka lagi bro...skx399..amacam, betul tak? Hehehe

    ReplyDelete