Saturday, March 3, 2012

Bobo G Shock

Bobo memang pandai mengayat, sampai aku termakan jua pujukannya melepaskan G Shock kesayangan. Mula-mula dipinangnya DW6600 police Fox Fire. Lepas tu pelan-pelan dia memujuk aku lepaskan DW6900 Fox Fire. Aku pulak memang mudah sangat termakan pujuk dan rayuan. Tapi tak mengapalah sebab aku tahu jam-jam tu kini berada bersama pemilik baru yang dapat menjaga dan menyayanginya...
Dalam pada tu sempat pula dia tanyakan jika aku tau sapa-sapa yang ada bezel riseman untuk gantikan bezel jam dia yang da retak. Langkah menyelamat sementara ialah menyapukan gam pada tempat tersebut. tapi macam biasalah, bila jam dah retak sikit mulalah hati tak keruan. Tidur tak lena, makan tak lalu. Bukan tak ada duit, tapi replacement bezel riseman mana nak cari. Adoiiii

5 comments:

  1. Fox Fire tu bro...susah sangat nak dapat dah sekarang ni. Tang bezel tu aku try riki tiktox.com tu, tapi takdelah

    ReplyDelete
  2. Tak apalah wali...kwn2 jg yg pakai tu. Pasal bezel tu mmg misi mustahil nk cari...

    ReplyDelete
  3. Thanx bnyk2 abg din..jgn risau..sy jage elok2 jam tu..heheh..kalau rindu bgtau la..nnt kt ngeteh..heheh..anyway thanx tlg carikan bezel..thanx to bro wali too..huhu

    ReplyDelete
  4. Bobo... klu kau bahagia, aku pn tumpang sama bro. Senang2 nanti kita ngeteh ok gak :)

    ReplyDelete
  5. biru navy ker tu 6900..saya ada 1 NOS... berapa rm700 laku x?

    ReplyDelete