Saturday, December 31, 2011

Menjelang tahun baru....

Tak sampai satu jam lagi tibalah tahun baru. Aku sukalah nak berkongsi cerita tentang jam-jam kepada rakan-rakan yang sudi singgah di blog aku ni. Bolehlah dikatakan tahun 2011 ni banyak juga telah menghabiskan duit aku demi melayan hobi mengumpul jam. Dalam sedar tak sedar banyak juga jam-jam yang aku suka dapat aku perolehi. Begitu juga jam-jam yang terpaksa dilepaskan bagi menampung sebahagian kos menaik taraf. Antaranya yang telah sampai di rumah baru sejak April 2011 adalah;

1. Seiko Black Monster
2. Seiko UFO
3. Seiko LM Special putih
4. Seiko LM Special biru
5. Seiko LM Special silver
6. Seiko SKX007J
7. Seiko 6105
8. Seiko 6309
9. Seiko Orang monster

.... fuhh banyak juga la tu kalau ikut standard aku nih. Aku ada sikit-sikit memasang impian untuk tahun 2012 yang bakal hadir ni antaranya ialah;

1. Beli kotak jam 8 slot sebab aku belum ada kotak jam lagi :()
2. Beli jam yang sesuai untuk tali tropik aku
3. Sebiji dress watch
4. Bezel untuk g shock yang total loss ari tu. Nampak gaya kna oder sebab yang stok kat kedai tak ngam
5. Satu lagi jam divers haha

Itu sajalah harapan jam untuk 2012. Harap semuanya mampu untuk dicapai. Selamat tahun baru semua :)

4 comments:

  1. selamat taun baru, ntah bila kita ni nak bertemu

    ReplyDelete
  2. Selamat taun baru. InsyaAllah satu hari nanti kita akan berjumpa jua. Amin

    ReplyDelete
  3. Hebat ko sah_kul. Orang beli jam lepas tu pikir nak beli tali apa. Ko beli tali lepas tu pikir nak beli jam apa. Banyak choice tu ... ha ha!

    Selamat Menyambut 2012!

    ReplyDelete
  4. PM... Betul bro mmg lg susah klu bli tali dlu. Byk sgt pilihan sampai tak jadi beli... Atau aku ni dah mula pandai memilih. Ntahlah hehe. Selamat tahun baru 2012.. :)

    ReplyDelete