Monday, December 5, 2011

Retak di tangan, lubang di poket


Satu lagi kejadian sedih menimpa aku semasa aku sebuk rewang kerja kahwin adik ipar aku tempohari. Jam yang belum sempat aku reviewkan ni memang jam jam lasak yang aku suka pakai untuk kerja-kerja berat. Aku mula perasan masa duduk kat pondok tepi rumah sambil menunggu jemputan datang. Macam biasa sempat jugak sempat juga aku usap-usap mukanya tapi terkejut sebab bezelnya terkopek. Bila aku teruskan meraba, maka bezel mula retak sedikit demi sedikit. Macam coklat kandos yang retak, begitulah retaknya hatiku....

Namun kepada peminat G Shock, anda haruslah bersedia dengan semua ini. Menukar bezel bukanlah benda yang sukar atau mahal sangat tapi aku belum bersedia menempuh semua ini. Tunggulah kemunculan semula kesayangan ku ini.....

SOLD

4 comments:

  1. Takpe bro, regenya tak rabak poket :p

    ReplyDelete
  2. Terima kasih atas kata2 semangat darimu Wali.... :)

    ReplyDelete
  3. Bobo...betul laa tu bobo. Da nasib badan apa nak buat...besabo ajala ye. Eh bila laa kita nk jumpa?

    ReplyDelete